ZAŠTO JE POTREBAN BLOG?
Zašto je potreban blog?
Najjednostavniji odgovor na pitanje zašto vam je potreban blog po mom mišljenju jeste da je danas Blog stvar prestiža i pokazivanja ali na kraju i prodaje.
Šta je to blog?
U zavisnosti od toga ko ga piše, Blog može biti online dnevnik, tekstualni članak, projektni članak, ili mesto na kome možete da kažete ono što želite. Pisanje Bloga bi trebalo shvatiti kao zabavno i kreativno. Reč blog nastala je od dve reči web i log, a njegov sadržaj čine tekstovi, fotografije, video zapisi, gifovi, mimovi itd…
Zašto čitati i pratiti vaš blog?
Ljudi prate blogere samo iz jednog razloga a to je – ISKRENOST, tj. veruju im! Bloger iznosi svoje mišljenje o određenoj temi uz argumente koji mogu ali i ne moraj biti subjektivni. Čitaoci se poistovećuju i veruju. Naravno neophodno je vreme da bi se izgradio odnos poverenja. Kada se ostvari poverenje kroz ISKRENOST tada bloger postaje Influenser.
Prodaja i marketing
Prodaja je situacija u kojoj se kupcu pruža dovoljan broj informacija i emocija kako bi se odlučio za kupovinu određenog proizvoda. Ukoliko se dogodi da kupcu treba baš taj proizvod koji prodajete onda je već pola posla završeno. Sa druge strane, Marketing predstavlja način na koji ćete svoj proizvod ili uslugu predstaviti na tržištu. Drugim rečima kako ćete se pozicionirati. Na osnovu pozicioniranosti krajnji korisnik odlučuje da li će izabrati Vas ili nekog drugog.
Vaša firma i blog
Ukoliko blog ima veliki broj čitalaca i pregleda, to znači više komentara, lajkova i šerova a samim tim i bolja pozicioniranost na pretraživačima. Bolja pozicioniranost znači više korisnika ili kupaca za Vašu uslugu ili proizvod. Sve se to postiže kroz jednostavnu ali i kompleksnu kombinaciju koja glasi – Marketing, Prodaja i Blog = Uspeh Vaše firme!
Zbog gore navedenih parametara veoma je važno da budete posvećeni pisanju Bloga da to bude kreativno, zabavno i originalno. Potrebno je pronaći način i put kako putem Bloga doći do klijenata i korisnika. Još uvek se pitate zašto Vam je potreban Blog?
Google algoritam
Jedan od razloga zašto Vam je potreban Blog je to što Google ima svoj algoritam. Google preko „spiders“ i “indexing“ ocenjuje relevantnost, iskrenost i važnost sadržaja pa zatim POZICIONIRA Vaš sajt. U zavisnosti od pozicioniranosti zavisiće i rezultat pretrage tj. SERP (Search Engine Result Page).
O čemu pisati na blogu?
Šta je to što bi zanimalo Vaše korisnike ili kupce? Blogovanje može biti veoma zabavno i kreativno. Pored informacija o proizvodu ili uslugama siguran sam da bi Vaše korisnike zanimalo da pročitaju i neke detalje iz Vaše kompanije ili firme. Pišite o svojim idejama, neuspesima, uspesima, uslugama i svemu što smatrate da bi moglo da doprinese približavanju sa potencijalnim čitaocima.
Koji bi bio krajnji cilj pisanja bloga?
Ko je stigao do ovog pasusa shvatio je da su svi razlozi za postizanje cilja ispisani iznad. Pored prodaje, marketinga i bloga bilo poželjno da imate lep, interaktivan i moderan web sajt koji će krajnjeg korisnika žargonski rečeno „oduvati“. A rezultat svega jeste prodaja i što više klijenata.